یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حسن آل عامر

حوزه/ دشمن هیچ گاه به دنبال تأمین منافع ملی ایران نیست و مذاکره کنندگان ایرانی باید با قدرت، در ادامه مسیر گام برداشته و از حقوق اصلی ملت ایران دفاع و حراست کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست بصیرتی طلاب مدارس علمیه اهواز با محوریت بررسی مسایل هسته ای در مسجد اعظم اهواز با سخنرانی حجت الاسلام نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

همچنین حجت الاسلام حسن آل عامر، معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان در حاشیه این برنامه گفت: امروز نظام اسلامی ایران در شرایط حساسی به سر می برد و لازم است مردم از این شرایط که بخش بزرگی از آن پیرامون مسایل هسته ای است، مطلع شوند، به همین دلیل معاونت تهذیب حوزه علمیه خوزستان اقدام به برگزاری دوره هایی می کند که این بار نیز برای رفع شبهات سیاسی طلاب و روحانیون، نشستی را با حضور حجت الاسلام نبویان، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در مسجد اعظم اهواز برگزار کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه خوزستان با بیان این که طلاب و روحانیون باید مسایل مهم و حیاتی کشور را برای مردم تبیین کنند، افزود: از آنجایی که روحانیت پیش قراول جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است، باید ضمن اطلاع و آگاهی از مقتضیات زمان، مردم را از شرایط روز ایران و جهان آگاه کند.

حجت الاسلام آل عامر در ادامه به مذاکرات هسته ای لوزان اشاره کرد و گفت: باید منتظر نتایج نهایی این مذاکرات بود، اما همان طور که مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود تأکید کرده اند، نتایج مذاکرات باید به گونه ای باشد که عزت و استقلال کشور حفظ و دستاوردهای ملی نیز پابرجا باقی بماند.

حجت الاسلام آل عامر، با بیان این که در توافق نامه هسته ای باید مصالح و امنیت کشور به طور کامل حفظ شود، گفت: دشمن هیچ گاه به دنبال تأمین منافع ملی ایران نیست و مذاکره کنندگان ایرانی باید با قدرت در ادامه مسیر گام برداشته و از حقوق اصلی ملت ایران دفاع و حراست کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha