شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 347801
۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
تشییع شهدا

حوزه/ پیکر مطهر ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس، صبح امروز از مرز شلمچه وارد خاک میهن اسلامی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، در این مراسم که با حضور مردم ولایتمدار استان خوزستان، کاروان های راهیان نور و مسئولان کشوری و استانی برگزار شد، پیکر پاک این شهیدان که در عملیات های محرم، خیبر، بدر، کربلای پنج و تک های دشمن بعثی در سالهای 67 در مناطق فاو و زبیدات به شهادت رسیدند، به وطن بازگشت.

بنابراین گزارش، مراسم تشییع نمادین پیکر این ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس ساعت ۱۷ امروز از مقابل اداره برق ماهشهر تا مصلی نمازجمعه این شهر برگزار می شود و مراسم شبی با شهدا نیز امشب، پس از نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه و در کنار شهدای تفحص شده برگزار می شود.

سردار سید محمد باقرزاده، در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، شهدا را بخشی از کارنامه درخشان ملت ایران برشمرد و افزود: شهدا با ایستادگی در برابر دشمن عزت و اقتدار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به برپایی تشییع نمادین ۶۳ شهید تازه تفحص شده در ماهشهر اظهار داشت: این مراسم به نمایندگی از ملت ایران در این شهرستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: پیکر شهدا جهت شناسایی به تهران منتقل می شود و سپس براساس برنامه ریزی ها، در مناطق تعیین شده، به خاک سپرده خواهند شد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha