یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهدا

حوزه/ رئیس ستاد قرارگاه کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، از بازگشت پیکر پاک ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس، در روز ۲۵ فروردین ماه خبر داد.

حسین عشقی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز از تبادل پیکر مطهر ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح  سه شنبه، ۲۵ فروردین ماه سال جاری برگزار می شود.

وی با بیان این که آیین تبادل پیکر پاک شهدا از مرز شلمچه صورت می گیرد، افزود: پیکر مطهر این شهدا در مناطق عملیاتی فاو، شلمچه، جزیره مجنون، شرق دجله و زبیدات تفحص شده اند.

عشقی  با بیان این که پیکرهای شهدا در عملیات های محرم، خیبر، بدر، کربلای پنج و تکهای دشمن بعثی در سالهای 67 در مناطق فاو و زبیدات پیدا شده اند، گفت: از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرهای آبادان، خرشمهر و دیگر شهرهای خوزستان و همچنین کاروان های راهیان نور جهت شرکت در این مراسم دعوت می شود.

وی در پایان گفت: مراسم تشییع پیکر این ۶۳ شهید دوران دفاع مقدس ساعت ۱۷ روز 25 فروردین از مقابل اداره برق ماهشهر تا مصلی نمازجمعه این شهر برگزار می شود.

برپایه این گزارش، مراسم شبی با شهدا 25 فروردین، پس از نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه و در کنار شهدای تفحص شده برگزار می شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha