یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 347804
۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
طلاب

حوزه/ معاون آموزش حوزه علميه خوزستان، با اشاره به استقبال جوانان خوزستانی جهت ورود به حوزه علمیه اظهار داشت: بیش از ۱۴۰۰ نفر در آزمون ورودی حوزه های علمیه خوزستان شرکت کردند.

حجت الاسلام یوسف ناصری٬ معاون آموزش حوزه علميه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز٬از برگزاری آزمون ورودی حوزه علمیه در خوزستان همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت:این آزمون جمعه، ۲۸ فروردین ماه، ساعت ۸ صبح در محل مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.

وی با اشاره به استقبال جوانان خوزستانی جهت ورود به حوزه علمیه اظهار داشت: بیش از ۱۴۰۰ نفر در آزمون ورودی حوزه علمیه خوزستان ثبت نام کرده اند.

معاون آموزش حوزه علميه خوزستان به ظرفیت پذیرش طلبه در مدارس علمیه خوزستان اشاره کرد و افزود: با توجه به فعالیت بیش از ۴۵ مدرسه علمیه در استان خوزستان ظرفیت پذیرش طلبه در حدود ۶۰۰ نفر است.

وی به روند پذیرش طلاب جهت ورود به حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: طلاب پس از شرکت در آزمون و کسب نمره لازم جهت مصاحبه به مدرسه علمیه ذکر شده در فرم ثبت نام فراخوانده می شوند.

معاون آموزش حوزه علميه خوزستان در ادامه تصریح کرد: تشکیل پرونده گزینش و گذراندن دوره یک ماهه اختبار و تثبیت از دیگر شرایط ورود به حوزه علمیه است.

حجت الاسلام ناصری با بیان این که کسانی که موفق به ثبت نام در آزمون ورودی شدند می توانند در محل مصلی مدارک خود برای شرکت در آزمون ورودی ارائه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت: کپی کارت ملی، کپی شناسامه و اصل مدارک ذکر شده در هنگام ثبت نام ضروروی است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha