پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدرسه مجازی اهواز

حوزه/ مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری از برگزاری دومین همایش سالانه طلاب این مدرسه، با سخنرانی آیت الله موسوی جزایری، ۲۷ فروردین ماه، در اهواز خبر داد.

حجت الاسلام محمد افضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به برگزاری دومین همایش سالانه طلاب مدرسه مجازی فقه جعفری اشاره کرد و گفت: این همایش پنج شنبه، 27 فروردین ماه، با حضور بیش از ۱۳۰ طلبه، در مسجد اعظم امام خمینی(ره) اهواز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: طلابی از استان های تهران، قم، لرستان، فارس و سیستان و بلوچستان، در این مدرسه، در حال تحصیل هستند که به همایش دعوت شده اند.

وی به ویژه برنامه های همایش اشاره کرد و ادامه داد: تقدیر از اساتید برتر و مشاور، تجلیل از طلاب برتر خواهر و برادر در زمینه علمی و پژوهشی و پخش کلیپ هایی فضای مجازی و روحانیت از ویژه برنامه های این همایش می باشد.

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری در ادامه گفت: آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، سخنران ویژه این همایش خواهد بود.

حجت الاسلام افضلی با اشاره به رونمایی از نشریه فقه و اصول جعفری در حاشیه این همایش، ابراز داشت: پس از اعلام فراخوان مقالات پژوهشی، طلاب مقالاتی را به دبیرخانه ارسال کردند، که پس از بررسی و داوری از مقالات برتر در این نشریه استفاده شده است.

وی در پایان از همکاری حجج اسلام والمسلمین بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان و سلطانی، مدیر حوزه خواهران استان تقدیر کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha