جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 347955
۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
1

حوزه/ دومین گردهمایی طلاب مدرسه مجازی فقه جعفری، با حضور آیت الله جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در مسجد اعظم امام خمینی(ره) اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دومین گردهمایی طلاب مدرسه مجازی فقه جعفری با حضور آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه استان و طلاب و اساتید مشاور خواهر و برادر این مدرسه، در مسجد اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد.

در این مراسم، آیت الله موسوی جزایری، مدرسه مجازی فقه جعفری را شجره طیبه ای برای حوزه علمیه برشمرد و افزود: این مدرسه با توجه به تهاجم هغای گسترده دشمنان در خوزستان، نیاز بود که راه اندازی شود و خوشبختانه انجام شد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به نیاز استان خوزستان به مبلغان و روحانیان فاضل اظهار داشت: مدرسه مجازی این امکان را برای طلاب و مبلغان فراهم می کند تا در کنار تبلیغ، به تحصیل و فراگیری علوم دینی بپردازند.

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز در ادامه همایش، با بیان این که مدرسه مجازی فقه جعفری یکی از مدارس بی بدیل در کشور است، اظهار داشت: این مدرسه فضایی است تا همگان از این چشمه جوشان بهره مند شوند.

حجت الاسلام مهدی افضلی، مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری نیز تأسیس این مدرسه مجازی را با توجه به نیازهای روز جامعه دانست و افزود: مدرسه مجازی فقه جعفری توانسته نیاز بسیاری از طلاب و روحانیان فاضلی را که توانایی شرکت در درس خارج را ندارند برطرف کند.

وی با اشاره به سابقه دو ساله مدرسه مجازی فقه جعفری، اظهار داشت: این مدرسه علمیه 225 طلبه ثبت نام شده دارد که تعداد 133 نفر از این تعداد، به صورت فعال در حال فراگیری علوم دینی هستند.

برپایه گزارش، در پایان این مراسم از نفرات برتر علمی در دو بخش برادران و خواهران به نام های حجج الاسلام عباس جعفری، محسن یوسفی، عبدالرضا رضایی و همچنین در بخش برادران و خواهران باسم پور، کلانتر، بلدی نیز تقدیر شد.

در بخش نفرات برتر پژوهشی نیز از حجج الاسلام مهدی جابر زاده انصاری، سید عباس جعفرنژاد و عبدالله جمال پور و در بخش خواهران از بانو فرهادزاده و آسیادزاده تقدیر گردید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha