جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری اهواز از آغاز نام نویسی طلاب برای سال تحصیلی جدید در این مدرسه خبر داد.

حجت الاسلام مهدی افضلی، مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری اهواز، در گفتوگو با خبرنگار سرویس استانهای خبرگزاری حوزه اظهارداشت: مدرسه مجازی فقه جعفری ويژه درس خارج فقه و اصول زیرنظر آيت‌الله موسوی جزايری در خوزستان اولین مدرسه دینی ای است که  در سطح حوزه های علمیه و در فضای «نت» کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان این که فعالیت های این مدرسه کاملا اینترنتی است، افزود: این مدرسه ویژه طلاب خوزستانی است که پایه 10 را به اتمام رسانده‌اند.

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری، ایجاد امکان ادامه تحصیل برای طلاب در سطوح بالاتر مخصوصا طلابی که فرصت کمتری برای تحصیل در مراکز علمی را دارند و را از جمله اهداف راه اندازی این مدرسه عنوان کرد و گفت: این مرکز طبق هماهنگی های لازم با معاونت آموزش حوزه‌های علمیه فعالیت خود را آغاز کرده و به طلابی که حد نصاب لازم را کسب کنند مدرک رسمی حوزه اهدا خواهد شد.

 وی با بیان این که این مدرسه بیشتر در راستای ارائه خدمات به طلاب شاغل و شهرستانی ایجاد شده است، در خصوص نحوه تحصیل طلاب در این مدرسه، گفت: پس از ثبت نام طلاب  در این مدرسه به آنها کد و رمز ورود داده می شود تا بتوانند به سایت مدرسه مراجعه و از بخش های مختلف آن استفاده کنند؛ همچنین سیستم حضور و غیاب نیز از این طریق انجام می شود.

حجت الاسلام افضلی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه دروس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری از ششم مهرماه آغاز خواهد شد، ابراز داشت: زمان ثبت نام در مدرسه مجازی فقه جعفری تا پانزدهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری خاطر نشان کرد: طلاب علاقه مند می توانند جهت ثبت نام به درگاه اینترنتی www.jazayeri-vu.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، دفتر مرکزی مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری در مدیریت حوزه علمیه خوزستان، واقع در بلوار آیت الله بهبهانی، جنب حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز واقع شده است.

انتهای خبر18/313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha