پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فقه جعفری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری از زمان برگزاری آزمون ترم اول این مدرسه مجازی بصورت سراسری، در ۸ استان کشور خبر داد.

حجت الاسلام محمد افضلی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اعلام این خبر، گفت: امتحان نوبت اول درس خارج فقه و اصول مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری، صبح جمعه، سوم بهمن ماه جاری بصورت سراسری برگزار می‌شود.

وی با اعلام این که آزمون به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، ادامه داد: آزمون حضوری ویژه طلاب خوزستانی و آزمون مجازی نیز مختص برادران غیر بومی است که در استان‌های تهران، البرز، مرکزی، خراسان، سیستان و بلوچستان، فارس و لرستان برگزار می‌گردد.

مدیر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری با اشاره به نحوه برگزاری این آزمون، گفت: این آزمون درقالب ۱۵ نمره شامل ۳ سؤال تستی و هفت سؤال تشریحی است که ۵ نمره باقی مانده مربوط به ارایه مقالات علمی مرتبط با موضوعات مطرح شده در سایت مدرسه می‌باشد.

حجت الاسلام افضلی خاطرنشان کرد: آزمون مجازی بصورتی است که هر داوطلب باید با شناسه کاربری و رمز عبور مخصوص به خودش، وارد پرتابل مدرسه شده و سؤالات مختص به خود را مشاهده و در مدت زمانی محدود به آنها پاسخ دهد.

وی در پایان با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون درس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری، گفت: نتایج آزمون تا اواخر هفته آينده در خروجی سایت مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری به نشانی www.jazayeri-vu.ir منتشر می‌شود و داوطلبین نیز با وارد کردن شناسه کاربری و رمز عبور خود آنها را مشاهده کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha