چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری از تحصیل 54 طلبه خواهر در این مدرسه جهت تحصیل در مقطع چهار حوزه خبر داد.

حجت الاسلام افضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اعلام این خبر گفت: مدرسه مجازی جعفری ويژه درس خارج فقه و اصول آيت‌الله موسوی جزايری در خوزستان  اولین مدرسه دینی ای است که  در کشور و در سطح حوزه های علمیه و در فضای «نت» کار خود را آغاز کرده است.

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری با اشاره به اینکه این مرکز از ابتدای سال جاری کار خود را آغاز و همزمان با ولادت حضرت زهرا(ع) رسما شروع به فعالیت نموده است ابرازداشت: با اعلام نام‌نویسی این مدرسه، طلاب بسیاری متقاضی ورود به آن بودند؛ در حال حاضر بالغ بر 100 طلبه برادر در این مدرسه مجازی مشغول تحصیل می باشند.

وی تصریح کرد:  از ابتدای راه اندازی این مدرسه درخواست های مکرری از سوی طلاب خواهر جهت تحصیل در این مدرسه داشتیم که در همین راستا  و با هماهنگی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران کشور ، ثبت نام از این افراد صورت گرفت و در حال حاضر بیش از 54 طلبه خواهر مشغول فراگیری دروس سطح خارج آیت الله جزایری(سطح 4) از طریق مجازی هستند.

حجت الاسلام افضلی، در ادامه با اشاره به برگزاری اولین همایش طلاب برادر طی هفته گذشته یادآور شد: با توجه به دستاوردهای خوبی که این همایش داشته در صددیم همایش جداگانه ای نیز در آینده برای بانوان طلبه برگزار نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha