جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 336318
۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰
فقه جعفری

مدیر مدرسه مجازی فقه جعفری از آغاز ثبت نام مدرسه مجازی فقه جعفری تا بیست و پنجم شهریور ماه خبرداد.

حجت الاسلام محمد افضلی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، اظهار داشت: مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری، مدرسه ای زیر نظر مدیریت حوزه علمیه خوزستان بوده و فعالیت خود را بر اساس بسترهای آموزش مجازی و الکترونیک و فضای سایبری در راستای آموزش طلاب آغاز کرده است.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام مدرسه مجازی فقه جعفری در خوزستان، گفت: هم اکنون این مدرسه علمیه آماده جذب داوطلبینی با شرایط اتمام کتبی سطح 10 برای برادران و اتمام کتبی سطح 3 برای خواهران از اقسا نقاط حوزه های علمیه سراسر کشور است.

حجت الاسلام افضلی، به مزیت های شرکت در کلاس های مجازی این مدرسه اشاره کرد و بیان داشت: بهره مندی از درس خارج فقه و اصول آیت الله موسوی جزایری، استفاده از مشاوره‌های تخصصی فقه و اصول، امکان ادامه تحصیل، ثبت سوابق حضور در مصاحبه علمی در سطح 3 و 4 و ... از مزیت های شرکت در کلاس های مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری در استان خوستان است.

مدیر مدرسه علمیه فقه جعفری، زمان آغاز ثبت نام این مدرسه را نیمه نخست شهریورماه جاری عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: علاقه مندان می تواند از تاریخ پانزدهم لغایت بیست و پنجم شهریور ماه جاری با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری به نشانی www.jazayeri-vu.ir مراحل ثبت نام خود را آغاز و با پر کردن مشخصات فردی، آن را تکمیل کنند.

وی در پایان با بیان این که هم اکنون بیش از 180 طلبه در این مدرسه علمیه در حال تحصیل هستند، اظهار داشت: از این تعداد نفرات، 130 مرد و باقی نیز از بانوان طلبه هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha