یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تهدید سران سعودی علیه ایران، تاکید کرد: آل سعود کور خوانده و خواب دسترسی به ذره ای از ایران را به گور خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، امروز در دومین همایش مدرسه مجازی فقه جعفری، این مدرسه را شجره طیبه ای خواند و اظهار داشت: با توجه به تهاجم گسترده دشمنان، راه اندازی این مدرسه ضروری بود.

وی با اشاره به فعالیت 36 امام جمعه در سطح استان خوزستان خاطرنشان کرد: استان در این زمینه با کمبود مواجه است و چیزی حدود 80 امام جمعه در استان نیاز می باشد و مدرسه مجازی فقه جعفری تا حدودی می تواند کمبود های موجود در این زمینه را نیز حل کند.

امام جمعه اهواز با اشاره به نیاز استان خوزستان به مبلغان و روحانیون فاضل، اظهار داشت: مدرسه فقه مجازی این امکان را برای طلاب و مبلغان فراهم می کند که در کنار تبلیغ، به تحصیل و فراگیری علوم دینی بپردازند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان، گفت: در چند روز اخیر در شبکه العربیه اعلام شده که مسؤولان سعودی ایران را تهدید کرده که در صورت ورود به قضیه یمن به دو استان مرزی یعنی خوزستان و کردستان تجاوز خواهد کرد، آنان بدانند که کور خوانده و خواب دسترسی به ذره ای از ایران را به گور خواهند بود.

وی با بیان این که برخی کشورهای عربی فعالیت گسترده ای را برای منحرف کردن مردم در این استان انجام می دهند، افزود: سران سیاسی و امنیتی کشور در یک خواب راحت و آرامش قبل از طوفان به سر می برند؛ از این رو تأکید می کنیم که دشمن امروز در دل خانه ها نفوذ کرده و باید راهی را برای بیرون راندن آنها پیدا کرد.

امام جمعه اهواز به نقش پول و مادیات در فریب عوام اشاره کرد و افزود: عاملی که سبب شد مردم کوفه بیعت خود را بشکنند و امام زمان خود را به شهادت برسانند، پول و وعده های دروغین ابن زیاد بود.

امام جمعه اهواز با بیان این که سعودی های پول های زیادی را برای ضربه زدن ایران خرج می کنند، گفت: عربستان درآمدهای نفتی خود خرج جنگ افروزی می کند.

آیت الله موسوی جزایری وظیفه مبلغان دینی در خوزستان را سنگین برشمرد و افزود: با وضعیت موجود، طلاب باید پس از چند سال شرکت در درس خارج وارد میدان عمل شوند، البته نتایجی همچون دوری از درس و بحث طلبگی را به همراه دارد که ما برای حل این مهم اقدام به تأسیس مدرسه مجاری فقه جعفری کردیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در پایان با بیان این که  تمام روستاها باید از وجود روحانیون بهره مند باشند، اظهار داشت: نبود مبلغ دینی در مناطق مختلف سبب کمین دشمنان و تهاجم فرهنگی می شود که باید با همت بیش از پیش روحانیون این مشکل حل شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha