شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
علی خلیلی هفتگل خوزستان

حوزه/ امام جمعه هفتگل با اشاره به لزوم همدلی و همزبانی میان تمامی اقشار جامعه و مسئولان، گفت: در مسئله دفاع از میهن و خاک جمهوری اسلامی، مسئله قومیت و مذهب مطرح نیست، بلکه همه در میدان خواهند بود.

حجت الاسلام علی خلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به نامگذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: این نامگذاری ها با توجه به وضعیت کشور، سند چشم انداز، مسائل بین المللی و ... صورت می گیرد.

وی ادامه داد: نامگذاری هر سال، بدین معنا نیست که آن شعار در سال های بعد فراموش شود، بلکه در سال های بعد نیز باید نسبت به آن شعار، جهت پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی اهتمام ورزیده شود.

امام جمعه هفتگل با اشاره به لزوم همدلی و همزبانی میان تمامی اقشار جامعه و مسئولان، افزود: در مسئله دفاع از میهن و خاک جمهوری اسلامی، مسئله قومیت و مذهب مطرح نیست، بلکه همه در میدان خواهند بود.

حجت الاسلام خلیلی با اشاره به ضرورت اهتمام ویژه مبلغان و روحانیون نسبت به تبیین شعار سال، ادامه داد: زمان شناسی، یکی از ویژگی های طلبه موفق است، این مسئله باید در تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و تبیین فرمایشات ایشان در برهه های حساس نمود پیدا کند.

وی با بیان این که مبلغان در تبیین فرمایشات رهبری باید پیش قدم باشند، گفت: مبلغان باید از عرصه های تبلیغی مختلف از جمله فضای مجازی و رسانه های مکتوب نیز استفاده کنند.

*هفتگل از محرومیت رنج می برد

امام جمعه هفتگل در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که هنوز در برخی از مناطق هفتگل، مردم از نعمت آب محروم هستند، خاطرنشان کرد: دولت باید امکانات ضروری در هر منطقه را فراهم کند.

وی با بیان این که اهتمام ویژه دولت به تمام مناطق محروم سبب می شود تا مردم نیز پشتیبانی خود را از نظام اسلامی در همه مقاطع و شرایط اعلام کنند، گفت: مردم در سال هایی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته در برهه های مختلف حمایت خود را نشان داده اند.

حجت الاسلام خلیلی خاطرنشان کرد: هفتگل سال هاست که به شهرستان تبدیل شده، اما از امکانات پایه ای شهرستان برخوردار نیست که این مسئله نیازمند رسیدگی بیشتر مسؤلان است.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha