پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علیزاده امیدیه

حوزه/ امام جمعه امیدیه با بیان این که یکی از شروط تحقق مدیریت جهادی ایجاد همدلی و هم زبانی میان دولت و ملت است، گفت: این همدلی سبب پیشرفت کشور در عرصه های مختلف خواهد شد.

حجت الاسلام مهدی علیزاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، به شعار سال گذشته با عنوان عزم ملی و مدیریت جهادی اشاره کرد و گفت: عزم ملی مربوط به ملت و مدیریت جهادی مربوط به دولت است.

وی با بیان این که یکی از شروط تحقق مدیریت جهادی ایجاد همدلی و همزبانی میان دولت و ملت است، گفت: این همدلی سبب پیشرفت کشور در عرصه های مختلف خواهد شد.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به وظیفه مهم و اثر گذار مبلغان و حوزه های علمیه در تحقق شعار سال اظهار داشت: همدلی و همزبانی به معنای عدم انتقاد نیست بلکه باید در این میان به دنبال نقاط اشتراک بگردیم.

امام جمعه امیدیه با بیان این که انسان برای وحدت باید به دنبال نقاط مشترک بگردد خاطرنشان کرد: دوگانگی چیزی به جز عقب ماندگی در پی نخواهد نداشت.

وی بر اهمیت تمرکز مبلغان و روحانیون بر تبلیغ نقاط اشتراک تأکید کرد و گفت: در جهت تحقق شعار سال از شعار زدگی خارج و به سمت تحقق عملی روی آوریم.

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که همدلی و همزبانی امری یک طرفه نیست اظهار داشت: تحقق این شعار نیازمند تعامل دو طرفه است و دولت باید با مردم رو راست باشد و اگر این صداقت حاکم شود امر خوبی است.

امام جمعه امیدبه در پایان تصریح کرد: امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب با مردم مشورت می کردند و رهبری نیز همین کار را کردند و به همین دلیل بود که مردم در مقاطع مختلف به کمک انقلاب آمدند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha