یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تقی زاده خوزستان آموزش و پرورش

حوزه/ رئیس اداره آموزش و پرورش خوزستان گفت: امروز ما به سلاح دین، فرهنگ و آموزه های ناب اسلامی نیاز داریم و باید با استفاده از آنها، دانش آموزان را در برابر هجمه های فرهنگی غرب واکسینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، محمد تقی زاده، در گردهمایی کمیته های همکاری حوزه و ادارات آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به هجمه گسترده غرب علیه فرهنگ اسلامی، اظهار داشت: امروز ما به سلاح دین، فرهنگ و آموزه های ناب اسلامی نیاز داریم که باید با استفاده از آنها، فرزندان خود را در برابر هجمه های فرهنگی غرب مقاوم سازیم.

وی با بیان این که مقتصیات امروز، ایجاب می کند که خود را به روز کنیم، افزود: در گذشته تحولات به کندی پیش می رفت، اما تحولات امروزه بسیار سریع بوده و این مسئله فاصله ما با فرزندانمان را زیاد کرده و باید به توجه به مقتضیات زمان و به روز کردن فکر، اندیشه، این فاصله را کمتر و کمتر کرد.

تقی زاده، با تأکید بر این که دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه باید شناخت و معرفت عمقی نسبت به آموزه های اسلامی ناب داشته باشند، اظهار داشت: یک تمدن، فرهنگ و مذهب زمانی در مسیر تکامل، تحول و پیشرفت قرار می گیرد که دانش آموزان شناخت، معرفت و درک عمقی از آن داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان، بر لزوم تقویت و تحکیم همکاری حوزه و آموزش و پرورش تأکید کرد و اظهار داشت: به یقین گسترش ارتباط حوزه و آموزش پرورش سبب تقویت بنیان های فکری و اعتقادی دانش آموزان می شود که این ارتباط باید روز به روز  گسترده و عمیق تر شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha