یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید محمد علی قاضی دزفولی

حوزه/ امام جمعه دزفول گفت: دشمن با استفاده از توان رسانه ای خود، تلاش زیادی را برای منحرف کردن فرزندان این مرز و بوم انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، ظهر امروز در همایش کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان خوزستان، در اهواز با بیان این که دزفول دومین رتبه از نظر جمعیت دانش آموز را در استان خوزستان به خود اختصاص داده، گفت: بر این اساس، دفتر امام جمعه و حوزه علمیه این شهرستان بیشترین برنامه های خود را برای دانش آموزان قرار داده و تا کنون برنامه های جامعی را برای این قشر حساس جامعه انجام داده است.

وی با تأکید بر این که مهمترین محورهای فعالیت های حوزه علمیه دزفول، مربوط به نماز است، افزود: هم اکنون ۱۴۰ آموزشگاه در سطح شهرستان دزفول فعال هستند که در همه آنها نماز جماعت اقامه می شود، البته بخش اعظمی از اعزام مبلغ جهت انجام فعالیت های تبلیغی و برپایی نماز جماعت را با همکاری ستاد اقامه نماز انجام می دهیم.

امام جمعه دزفول همچنین از برگزاری بیش از ۱۷۰ جلسه پرسش و پاسخ ویژه دانش آموزان از سوی حوزه علمیه دزفول خبرداد و گفت: تا کنون بیش از ۲۸۵ جلسه پاسخ به شبهات جوانان و ۱۹۰ جلسه تببین دستاوردهای انقلاب برگزار کردیم که همه این جلسات با استقبال و رضایت دانش آموزان همراه بوده و علاوه بر آن نیز آثار بسیار مطلوبی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی دزفولی در ادامه با اشاره به اجرای مسابقات حجاب و عفاف ویژه دانش آموزان دختر، ابراز داشت: برای تشویق و ترغیب دختران به حجاب فاطمی و اسلامی برنامه ای ابتکاری را تحت عنوان «مسابقه زیباترین عروسک» برگزار کردیم که بر مبنای آن دختران مقطع ابتدایی می بایست عروسکان خود را محجبه می کردند که در پایان به نفرات برتر جوایزی نفیس اهداء می شد.

وی با بیان این که «حجاب» یکی از محورهای اصلی ویژه برنامه های حوزه علمیه برای دانش آموزان است، ادامه داد: از آنجایی که دشمن با استفاده از توان رسانه ای خود، تلاش زیادی را برای منحرف کردن فرزندان این مرز و بوم انجام می دهد، حوزه علمیه دزفول، بخشی از توان خود را بر روی این مهم معطوف کرده و موفق شده که برنامه های خوبی را برگزار کند، اما این به تنهایی کفایت نمی کند و باید دیگر سازمان و نهادها نیز در این خصوص وارد شده و با هجمه فرهنگی که دشمن آن را از سال های گذشته آغاز کرده، مقابله کنند.

امام جمعه دزفول در پایان از اجرای دوره های پودمانی مهدویت و نماز ویژه خانواده های دانش آموزان و معلمین با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خبرداد و گفت: خوشبختانه این دوره ها با استقبال بسیار گسترده ای مواجه شده و دفتر امام جمعه دزفول در نظر داردضمن گسترش و کیفی تر نمودن این دوره ها، برنامه های جامع تری را برگزار کند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha