چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبلیغ

حوزه/ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از همکاری جمع کثیری از مبلغان حوزه علمیه خراسان به عنوان مربی در طح اوقات فراغت تابستان 94 خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه»، از مشهد،سید جواد حسینی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی ظهر امروز در نشست خبر، پیرامون برنامه های اوقات فراغت 94 گفت: با همکاری حوزه علمیه خراسان جمعی کثیری از مبلغان حوزه به ویژه خواهران در تابستان 94 در 11 هزار و 500 پایگاه قرآنی و اردوگاه های دانش آموزی مستقر خواهند شد.

وی افزود: برای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان خراسان رضوی در همه بخش ها 100 میلیون اعتبار در نظر گرفته شده است .

حسینی،در ادامه از برگزار اولین همایش" ملی اقتصاد آموزش و پرورش"با رویکرد  اقتصادی مقاومتی خبرداد و گفت: این همایش فردا در دانشگاه فرهنگیان مشهد با حضور صاحب نظران برگزار می شود.

وی ادامه داد: 105 مقاله علمی از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده است ، در برنامه همایش فردا 19 سخنران کشوری  ارائه مقاله خواهند داشت .

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی درباره این همایش گفت: این همایش در راستای تحقق بند 21 سیاست کلی اقتصادی مقاومتی ، گفتمان سازی اقتصادی برگزار می گردد.

وی افزود: سیاست کلی آموزش و پرورش تمرکز زدایی و توسعه مشارکت با دو هدف عمده پیگیری می گردد که یک سری رفتارهای اقتصادی و عقلانی اثربخش صورت خواهد پذیرفت.

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha