شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پرسش دینی دانش آموزان

حوزه/ تقویت همکاری و تعامل حوزه و آموزش پرورش در استان ها، گام مهمی در تربیت دینی دانش آموزان می باشد و باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه ای داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام محمدعلی حیدری، شب گذشته در جلسه بررسی مدارس امین و مبلغان که در مدیریت حوزه علمیه آذربایجان غربی برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید مدارس امین، آموزش و پرورش و حوزه باید با هم هماهنگ عمل کنند و گزارش کار هر استان به اطلاع نماینده ولی فقیه در استان به عنوان مسئول اجرای طرح امین رسانده شود.

وی افزود: باید با برگزاری جلسات مستمر کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش در استان ها با حضور نماینده ولی فقیه، نقاط ضعف و قدرت شناسایی  و برای تعامل بهتر برنامه ریزی های لازم انجام شود.

کارشناس ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش ادامه داد: تقویت همکاری و تعامل حوزه و آموزش پرورش در استان ها، گام مهمی در تربیت دینی دانش آموزان می باشد و باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه ای داشت.

حجت الاسلام حیدری همچنین بر لزوم استفاده از ظرفیت روحانیون طرح هجرت اعزامی از قم در عرصه تربیت دینی دانش آموزان تاکید کرد و گفت: معاونین تبلیغ حوزه های استان ها می توانند با حمایت از روحانیون طرح هجرت، از ظرفیت آنان در زمینه همکاری حوزه و آموزش و پرورش استفاده کنند.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha