شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید مهدی قریشی

حوزه / امام جمعه ارومیه گفت: امروز همه باید با فقرا و تهی دستان دوست باشند، مسئولان باید به آنها نزدیک شده وملاقات مردمی را در سازمان ها با این افراد تسهیل نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، جلسه اخلاق ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان غربی به میزبانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در این مراسم اظهارداشت: انسان همیشه و در همه حال بایستی شکر گزار خداوند باشد، یکی از مشکلات جامعه متاسفانه این است که انسان ناسپاس بوده و در هر شرایط زندگی، خداوند را شکر نمی کند و یا کم شکر گزاری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در ادامه افزود: پیامبر(ص)، ابوذر را به هم نشینی با فقرا و تهی دستان دعوت می کردند و می فرمودند:«با فقرا دوست باشید و به آنها نزدیک شوید و وقت زیادی برای آنها بگذارید و آنها را مورد احترام خود قرار دهید».

حجت الاسلام والمسلمین قریشی، به برکات ذکر«لاحول و لا قوة الا بالله العلي العظيم» اشاره کرد و اذعان داشت: این ذکر از اهمیت بالای برخوردار است و اگر انسان بعد از نماز صبح و مغرب 7 مرتبه این ذکر را بگوید خداوند متعال او را از مرگ بد دور و محافظت می کند.

وی در پایان این جلسه از نمازخانه ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه نیز بازدید و وضعیت نمازخانه ستاد منطقه و امکانات آن را بسیار مطلوب ارزیابی کرده و به ارتقای وضعیت نمازخانه های بین راهی تاکید نمودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha