سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آیت‌الله صافی

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تاکید بر لزوم سرمايه گذاري در عرصه های مادي و معنوي مرد، گفتند: فقرا و نيازمندان نبايد از چشم مسئولين دور بمانند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این مرجع تقلید، صبح امروز در دیدار استاندار قم، دیار کریمه اهل یبت(ع) را مرکز علم و فقاهت خواند و با اشاره به سوابق درخشان تاريخي قم از جمله وجود بارگاه حضرت فاطمه معصومه(س)، حوزه هاي علميه و بزرگان ديني، گفتند: توقعات مراجع عظام و مردم از مسئولين قم خاص و بسيار زياد است.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با تاكيد بر ضرورت رعايت مسائل ديني و اخلاقي توسط مديران، تصريح كردند: مسئولاني كه در قم منصوب مي شوند، بايد جايگاه اين شهر را شناخته و براساس شئون اين شهر رفتار نمايند.

ایشان همچنين سرمايه گذاري در جنبه هاي مادي و معنوي مردم را مورد تاكيد قرار داد و افزودند: فقرا و نيازمندان نبايد از چشم مسئولين دور بمانند.

این مرجع تقلید در ادامه با تاكيد بر ضرورت حفظ شئونات اسلامي در قم اضافه كرد: مسئولان بايد با كار فرهنگي زمينه ارتقاء ديني خصوصا در مسئله مهم حجاب را فراهم نمايند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با بيان اين كه كار بايد براي رضاي خداوند و امام عصر (عج) و خوشحالي مردم باشد، براي مسئولين استان آرزوي توفيق در خدمت رساني كرد.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش، استاندار قم نيز در اين ديدار با ارائه گزارشي، مسئله امنيت را اولويت اول مسئولان اعلام کرد و گفت: به ياري خداوند، دعاي مراجع عظام و كمك مردم شريف، امروز امنيت در استان قم از جايگاه بسيار خوبي برخوردار است.

وي با اشاره به برنامه هاي هفته دولت، افتتاح بيش از 450 طرح در اين هفته را از خدمات دولت طي يك سال اخير عنوان و خاطرنشان كرد: مسئولان استان بسياري از مشكلات از جمله انتقال آب از سرشاخه ها، ترافيك هسته ي مركزي شهر و مشكل سرمايه در گردش واحدهاي صنعتي را تا حد مطلوبي مرتفع نموده اند.

حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش با بيان اين كه رهنمودهاي مراجع عظام براي مسئولان استان بسيار مهم و راهگشاست، افزود: برای رفع دغدغه هاي اين بزرگواران همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha