پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عمامه گذاری

حوزه/ در آیین عمامه گذاری طلاب مدرسه علمیه بقیه الله(عج) اندیمشک، بر ضرورت ارتقاء سطح فکری و فرهنگی دانش آموزان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، در این آیین پس از شعرخوانی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع)، حجت الاسلام نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، به ارئه گزارشی از روند فعالیت های مدارس علمیه این شهرستان پرداخت و گفت: خوشبختانه با تلاش های روحانیون این شهرستان تا کنون بیش از ۲۵۲ نفر از مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) فارغ التحصیل شده اند که به فعالیت های تبلیغی، آموزشی مشغول هستند.

وی با بیان این که طلاب مدرسه علمیه بقیه الله(عج) این شهرستان، چندین مدرسه ابتدایی و دبیرستان را تحت پوشش فرهنگی خویش درآورده، ابراز داشت: هم اکنون 63 طلبه بیش از 23 مدرسه اندیمشک را تحت پوشش فعالیت های فرهنگی خود درآورنده اند، که این مهم تأثیر مستقیمی را بر ارتقاء سطح فکری و فرهنگی دانش آموزان داشته است.

لزوم خدمت به جامعه

آیت الله موسوی جزایری نیز با تأکید بر این که طلاب باید ذهن و فکر خود را روی خدمت به جامعه معطوف کنند، اذعان داشت: از این پس با پوشیدن این لباس مقدس، وظیفه ای سنگین بر عهده شماست و باید خوب درس خواندن و مطالعه مفید و توسل به حضرت ولی عصر(عج) از عهده آن برآیید.

بر اساس این گزارش، پس از سخنان نماینده ولی فقیه در خوزستان، ۱۱ نفر از طلاب شهرستان اندیمشک به لباس مقدس روحانیت ملبس شده و جریان مستمر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شریعت ناب اسلامی را به طور رسمی آغاز کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha