پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش

حوزه/ دبیر کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خوزستان از برگزاری همایش استانی کمیته همکاری ها، با حضور حجت الاسلام ملکی، مشاور وزیر خبر داد.

حسین محسنی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری همایش استانی همکاری های حوزه و آموزش و پروش خوزستان با حضور حجت الاسلام مجتبی ملکی، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، صبح امروز در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ برگزار شد.

وی با بیان این که حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز و عضو خبرگان رهبری سخنران ویژه این همایش بود، گفت: این همایش با حضور اعضای کمیته همکاری  حوزه و آموزش و پروش سراسر استان خوزستان که متشکل از ائمه جمعه استان، رؤسای ادارات آموزش و پرورش، مدیران مدارس علمیه و تبلیغات اسلامی برگزار شد.

محسنی  همچنین از گردهمایی مدیران مدارس خاص شامل استعداد های درخشان، نمونه دولتی، هیأت امنایی، شاهد، امین و علوم و معارف اسلامی صدرا خبر داد و گفت: این همایش نیز فردا، دوشنبه، 31 فروردین ماه، در محل اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با حضور حجت الاسلام مجتبی ملکی، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش برگزار می شود.

دبیر کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش خوزستان در پایان از حضور معاونان حجت الاسلام ملکی در شهرستان های استان خوزستان خبرداد و گفت: معاونان ستاد همکاریها، روز دوشنبه در شهرستان های خرمشهر و اندیمشک جلسه کمیته های شهرستانی را برگزار می کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha