یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام  حاجتی

حوزه/ یکی از دلایلی که روحانیون و مبلغان کمتر به سمت تبلیغ در نقاط مختلف و محروم کشور می روند، دوری از فضای علم آموزی است که مدرسه مجازی فقه جعفری تا حدود زیادی این مشکل را برطرف کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امروز در دومین همایش سالانه مدرسه مجازی فقه جعفری، تأسیس این مدرسه را ارزشمند دانست و گفت: اهتمام در برگزاری کلاس های مشاوره تخصصی با حضور اساتید برجسته، برپایی امتحانات به صورت حضوری و ... قابل ستایش است و وجود مدرسه ای مجازی با این ویژگی ها در کشور بی بدیل می باشد.

وی، تحصیل بیش از 150 طلبه در مدرسه مجازی فقه جعفری در زمینه فقه و اصول  را ستودنی خواند و ابراز داشت: با تاسیس مدرسه مجازی فقه جعفری، فضایی ایجاد شد که همگان از چشمه جوشان معارف اهل بیت(ع) بهره مند شوند.

امام جمعه موقت اهواز در ادامه بیان داشت: یکی از دلایلی که روحانیون و مبلغان کمتر به سمت تبلیغ در نقاط مختلف و محروم کشور می روند، دوری از فضای علم آموزی است که مدرسه مجازی فقه جعفری تا حدود زیادی این مشکل را برطرف کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی به توصیه های مقام معظم رهبری پیرامون بهره گیری از فضای مجازی اشاره کرد و افزود: باید بر ظرفیت های این مدرسه افزوده شود تا بتواند خدمات علمی و آموزشی بیشتری به فضلا و طلاب ارائه کند.

وی، مدرسه مجازی فقه جعفری را افتخاری بزرگ برای خوزستان برشمرد و گفت: مدرسه مجازی فرصتی است بی نظیر برای ادامه تحصیل طلاب در سطوح عالی حوزه علمیه و انشاء الله شاهد تحولی عظیم در حوزه های علمیه خواهیم بود.

امام جمعه موقت اهواز در پایان تأکید کرد: طلاب فعال در مدرسه مجازی فقه جعفری باید اهتمام بیشتری نسبت به امور پژوهشی و تحقیقاتی داشته باشند و امیدواریم در آینده طلاب بیشتری قادر به بهره مندی و استفاده از این چشمه جوشان باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha