جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام غبیشاوی

حوزه/ امام جمعه ماهشهر اظهار داشت: عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس حکومت مستقلی نداشته و پایه‌های سیاستی و حکومتی خود را مدیون غرب به خصوص آمریکا هستند.

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با بیان این که حکومت عربستان در این سال ها سیاست های عقلانی را در پیش نگرفته، اظهار داشت: سیاست هایی که این رژیم به اجرا در آورده سیاست هایی تخریبی و به تبعیت از غرب و آمریکا است.

وی با بیان این که حکومت سعودی به دنبال این است تا به هر نحوی نقشی در منطقه داشته باشد گفت: عربستان به جای اتحاد و ایفای نقش مثبت به دنبال مخالفت است و با فکر مسموم و دلارهای نفتی تا توانسته در سال های اخیر نقش تخریبی ایفا کرده است.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان این که عربستان از انجام کارهای تجاوزکارانه خود، شرم ندارد، اظهار داشت: برافروختن شعله های فتنه در عراق، لبنان، سوریه و اخیرا در یمن از اقدامات این رژیم منحوس است.

امام جمعه ماهشهر در ادامه گفت: حکومت عربستان به صورت گستاخانه و بدون هیچ توجیه منطقی به خاک یمن تجاوز کرده و این راباید بداند که یمن به گردابی برای آن ها تبدیل شده و چیزی جز شکست عاید این کشور نخواهد شد.

وی با بیان این که عربستان به جای این که به همبستگی و دفاع از ملت های مظلوم کمک کند تجاوز به آن ها را در پیش گرفته، اظهار داشت: عربستان در قبال کشورهای مسلمان نقش تخریبی ایفا کرده است.

حجت الاسلام غبیشاوی، با بیان این که پشت پرده تجاوز به یمن تنها عربستان نیست و کشورهای غربی و آمریکا نیز آن ها را در این حرکت کمک می کنند، گفت: آمریکا در طول تاریخ نشان داده که همواره به دنبال تضعیف ملت هایی است که برای استقلال خود انقلاب کرده اند.

امام جمعه ماهشهر در پایان تصریح کرد: عربستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس حکومت مستقل ندارند و پایه های سیاستی و حکومتی خود را مدیون غرب به خصوص آمریکا هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha