جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 347491
۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰
یمن

استاد حوزه علمیه اصفهان، با محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم فاسد و مزدور آل سعود به مردم بی دفاع یمن، گفت: رژیم سعودی با این اقدام چهره صهیونیستی آمریکایی خود را بیش از پیش آشکار کرد.

حجت الاسلام اکبر ذوالفقاری، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به تحولات یمن و مبارزات مردم رنج دیده و مقاوم این کشور برای رهایی از یوغ استبداد، اظهار کرد: قیام مردم این کشور اسلامی علیه حکومت جور ناشی از نسیم بیداری اسلامی در منطقه بوده و مردم این کشور خواسته های انسانی و اسلامی خود را اعلام می کنند.

امام جمعه خور و بیابانک، لشکرکشی عربستان سعودی به یمن را ادامه تناقض گویی های این کشور درحوادث منطقه خاورمیانه ارزیابی کرد و تاکید کرد: حملات وحشیانه سعودی ها با حمایت آمریکا و برخی کشورهای مرتجع عرب ادامه دارد و تاکنون غیر نظامیان بسیاری از جمله کودکان و زنان یمن را به خاک و خون کشیده اند.

وی با بیان اینکه این جنایت سعودی ها برای آنها گران تمام خواهد شد تصریح کرد: اقدام عربستان در حمله به یمن شرایط دشواری را پیش روی این کشور قرار می دهد.

حجت الاسلام  ذوالفقاری با بیان اینکه در میدان سیاسی و تحولات منطقه همواره آل سعود علاوه بر حمایت از آمریکا در کنار رژیم صهیونیستی بوده است، گفت: این کشور مقابل تجاوز رژیم اسرائیل به غزه سکوت کرد و به جای حمایت از دولت قانونی سوریه از تکفیریهای تروریست، حمایت می کند.

وی  تاکید کرد: جنایت آل سعود در یمن، اقدام غیر قانونی علیه مردم انقلابی این کشور است و مجامع بین المللی نباید در مقابل این جنایت سکوت کنند.

امام جمعه خور و بیابانک افزود: عربستان با اسلحه و تجهیزات رژیم صهیونیستی و آمریکایی به نبرد مردم بی‌دفاع یمن رفته است و سازمان‌های حقوق بشر در این زمینه سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهند.

وی  در پایان یادآور شد: رژیم جنایتکار آل سعود و هم دستانش بدانند که آتش جنگ دامن گیر خودشان می شود و پایه های حکومت ظالمانه آن ها بیش از پیش سست خواهد شد و ملت یمن با پیروزی و سربلندی این جنگ را پشت سر می گذارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha