شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
صادق زاده اصفهان

حوزه/ جنگ یمن به باتلاقی برای آل سعود تبدیل خواهد شد و این جنایتکاران ضدبشری و ضد دینی را در خود غرق خواهد کرد.

حجت الاسلام صادق زاده در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به حمله عربستان به یمن با حمایت دنیای استکبار، گفت: حمله عربستان به یمن نشانه بارز ذلت آل سعود و ترس آنها از اتفاقات منطقه به ویژه بیداری اسلامی است.

وی افزود: این مسئله نشان می دهد که حرکت انقلابی و بیداری اسلامی در یمن به اندازه ای تاثیرگذار بوده که کشوری همانند عربستان با ادعای ام القرایی جهان اسلام، از ترس گسترش این انقلاب به شهرهای هم مرز خود با یمن، به جنگ روی آورد.

مشاور اجتماعی استاندار اصفهان  تاکید کرد: این جنگ، ضعف عربستان  را در عرصه جهانی به نمایش گذاشت و اثبات کرد که تهدیدهای آنها در قبال ایران نیز شعاری بیش نیست.

وی، همراهی آل سعود با اسرائیل را بزرگترین خیانت سردمداران آل سعود به امت اسلامی خواند و گفت: قطعا این جنگ به باتلاقی برای آل سعود تبدیل خواهد شد و این جنایتکاران ضدبشری و ضد دینی را در خود غرق خواهد کرد.

حجت الاسلام صادق زاده از عدم توجه سازمان ملل نسبت کشتار مردم مظلوم یمن انتقاد کرد و ابراز داشت: نام نهادن سازمان حمایت از استکبار بیش از هر چیز شایسته سازمان ملل است، چرا که هر اقدام خود را با مستکبران هماهنگ می کند.

وی اضافه کرد: به یقین پیروزی از آن مردم مظلوم یمن خواهد بود چراکه تفکر انقلابی و اسلامی آنان هرگز از بین نخواهد رفت و با توجه به وعده خداوند به نصرت الهی، مقاومت به عنوان برترین اصل همچون همیشه منجر به پیروزی مردمان یمن خواهد شد.

امام جمعه ورزنه اصفهان در پایان با اشاره به فرمایشی از امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مردم یمن، انقلاب اسلامی ایران را الگوی خود در پیروزی بر مستکبران قرار داده اند و دیگر مردم دنیا نیز می توانند مقاومت و بیداری اسلامی یمن را سرمشق خود قرار دهند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha