جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
صالحیان مساجد اصفهان

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان با تاکید براینکه تیم مذاکره کننده هسته ای قاطعانه به نفع ملت ایران پیش رفت، گفت: دنیا در مذاکرات لوزان، حرف منطقی و عقلانی و حقانیت ایران را پذیرفت.

حجت الاسلام محمد رضا صالحیان، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، درباره بیانیه مشترک گروه 1+5 و ایران در لوزان سوئیس، اظهار داشت: توافق انجام شده با رویکرد نرمش قهرمانانه و در چارچوب عزت، حکمت و مصلحت مطرح شده است.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان تاکید کرد: چیزی که می تواند این بیانیه را به یک پایان عزتمند تبدیل کند توجه به خطوط قرمزی است که مقام معظم رهبری در بحث توافق هسته ای مطرح کرده اند.

وی با تقدیر از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، گفت: مذاکره کنندگان ایرانی باید در ادامه مذاکرات نیز منویات رهبری همچنین حقوق ملت ایران را مانند گذشته مدنظر قرار دهد.

حجت الاسلام صالحیان با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا در باره بیانیه لوزان و فعالیت های هسته ای ایران مبنی بر اینکه اگر ایران میلیمتری بر خلاف توافقنامه انجام دهد تمام تحریم‌ها علیه این کشور باز خواهد گشت، تاکید کرد: کوچکترین آمریکا کوچکترین تخطی از توافق صورت گرفته انجام دهد، آن را قبول نمی کنیم.

وی تصریح کرد: توجه به خطوط قرمز مدنظر مقام معظم رهبری پایان عزتمندی برای ایران در مذاکرات هسته ای دارد و غربی ها نمی توانند خواسته های خود را برای جلوگیری از پیشرفت علم و تکنولوژی بر جمهوری اسلامی ایران تحمیل کنند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان در پایان یادآور شد: تیم مذاکره کننده ایرانی قاطعانه به نفع ملت ایران  پیش رفت و دنیا حرف منطقی و عقلانی ایران را پذیرفت و حقانیت ایران رسمیت پیدا کرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ایرانی IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    حمایت مسئولان ازمذاکرات لوزانعالی بود موفق باشید
  • ایران IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
    0 0
    عالی بود