شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
یمن

حوزه/ تحليل گر مسائل سياسي گفت: تجاوز جنايت بار و ضد انساني عربستان به خاك يمن و بمباران و کشتار مردم مظلوم يمن، سند بارز بی حیثیتی آل سعود است.

حجت الاسلام سيد احمد ميرمرشدي در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، پيرامون اتفاقات و جنايات وحشيانه آل سعود عليه مردم مظلوم يمن، اظهار كرد: اتفاقاتي كه امروز در يمن شاهد آن هستيم در حقيقت نتيجه 35 سال مقاومت و ايستادگي ملت هايي است كه پرچم انقلاب اسلامي را در قرن 21 به دست گرفته اند.

مسئول سابق نمايندگی ولي فقيه در نيروي هوايي سپاه ادامه داد: با گذشت بيش از سه دهه از تشكيل نظام اسلامي ايران مردم بيدار كشورهاي چون يمن، بحرين، عراق، سوريه، لبنان و فلسطين از انقلاب اسلامي الهام گرفته و براين اساس مقوله اي به نام "بيداري اسلامي" شكل گرفت.

وي افزود: مردم منطقه خاورميانه آرام آرام در طول 35 سال گذشته و پس از پيروزي انقلاب اسلامي به حركات و اقدامات و اهداف سلطه گران استكبار، حاكمان مستبد و مزدور، دست نشانده آمريكا و غرب و دولتمردان نامشروع و همچنين جنايات اسرائيل آگاه شده و دست به قيام زدند.

رئيس مركز پژوهشي و رسانه اي بهرو ابراز كرد: دشمنان با مشاهده شكل گيري بيداري اسلامي در منطقه، ساكت ننشستند و در صدد انحراف انقلاب های شكل گرفته و حتي شكستن جبهه مقاومت در لبنان و فلسطين برآمدند.

وي با بيان اينكه تشكيل و حمايت از گروهك تروريستي داعش در منطقه خاورميانه از توطئه هاي استكبار جهاني و سلطه جويان زخم خورده از جبهه مقاومت بود، گفت: به آشوب كشيدن منطقه، ايجاد اختلاف ميان شيعه و سني، به راه انداختن جنگ مذهب عليه مذهب و بدبين كردن كشورهاي مسلمان منطقه نسبت به يكديگر از ديگر توطئه هاي دشمنان اسلام است.

حجت الاسلام مرشدی خاطرنشان کرد: مردم يمن  پس از سال ها تحمل حکومت دیکتاتوری، به خود آمده و با بيداري اسلامي منطقه همراه شدند و اقدام به قيام هاي تدريجي عليه حاكمان دست نشانده غرب  كردند كه در نهايت تلاش هاي  و قيام هاي آنان به كمك انصارالله به ثمر نشست.

وي تاكيد كرد: امروز به خوبي مشخص است كه يمن يكپارچه مقاومت عليه زور  و جور است  و در مقابل دست نشانده هاي آل آمريكا  و آل سعود قيام كرده و ايستادگي مي كنند.

رئيس مركز پژوهشي و رسانه اي بهرو عنوان كرد:  تجاوز جنايت بار و ضد انساني عربستان به خاك يمن و بمباران و کشتار مردم مظلوم يمن، سند بارز بی حیثیتی آل سعود است.

وي در پايان تصریح كرد: امروزگفتمان انقلاب اسلامي و آرمان هاي امام راحل در بدنه مردم يمن به خوبي قابل مشاهده است و روز به روز جبهه مقاومت عليه استكبار و صهيونيست قوي تر مي شود و زمينه ذلت آمريكايي ها و حاميان صهيونيسم جهاني را فراهم مي كند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha