پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
موسوی لارگانی- فلاورجان

حوزه/ عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: آری مردم به جمهوری اسلامی یک تحول عظیمی در جهان اسلام به وجود آورد،چرا که آری به جمهوری اسلامی در 12 فروردین، نه بزرگ به دیکتاتوری و استکبار بود .

حجت الاسلام موسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان به مناسبت روز 12 فروردین روز جمهوری اسلامی  اظهار کرد: روز 12 فروردین یکی از روزهای بزرگ  ماندگار در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تاکید بر ماندگاری این روز در تاریخ گفت: 12 فروردین و آری بیش از 98 درصدی مردم ایران به جمهوری اسلامی، هم برای ملت ایران و هم برای تمام دنیا به عنوان انتخابی بی بدیل بود.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد:  مردم ایران در روز 12 فروردین با آری بیش از 98 درصدی خود به جمهوری اسلامی  خود را پس از سال ها ظلم استکبار جهانی و دست نشانده های مستبد و فاسد آنان یعنی رژیم پهلوی، نجات دادند.

وی تصریح کرد: مردم ایران با آری 98 درصدی خود به جمهوری اسلامی ایران پیامی مهمی به را گوش جهان رسانیدند و آن نه بزرگ به حاکمیت استکبار جهانی وزورگویان بود.

حجت الاسلام موسوی لارگانی افزود: 12 فروردین تحولی بزرگ در جهان اسلام را رقم زد، لذا در سالروز این روز بزرگ، به خوبی  بیداری اسلامی در کشورهایی چون یمن، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین را شاهدیم ، چراکه مردم این کشورها با الهام گیری از اصول گفتمان انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی در مقابل ظالمین و مستکبرین ایستاده اند و مبارزه می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha