جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شهدای هسته ای

استاد حوزه علمیه استان اصفهان،گفت: فریاد و شعار مردم ما در روز ملی فناوری هسته ای باید شامل حمایت کامل از تیم مذاکره کننده هسته ای باشد چرا که موفقیت امروز ایران در امر هسته ای تحت لوای خون شهدای هسته ای حاصل شده است.

حجت الاسلام حسن مومن پور، در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره به 20 فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته ای در کشور، اظهار داشت: باید دستورات رهبری را در همه عرصه ها  به ویژه در بحث هسته ای با تمام قدرت دنبال کرده تا به افتخارات بیشتری دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند ما باید پشتوانه تیم مذاکره کننده هسته ای کشور باشیم.

امام جمعه شهرستان دهاقان از اقدامات  و تلاش های مجدانه مسئولان دستگاه دیپلماسی کشور قدردانی کرد و تاکید داشت: به منظور حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ما روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه یک راهپیمایی برگزار می کنیم.

وی بیان داشت: دستیابی به فناوری هسته ای یکی از موفقیت های بزرگ علمی کشور است به همین سبب دشمن نمی تواند این موفقیت ها را مشاهده کند ، بنابراین دست به خودزنی می زند.

حجت الاسلام مومن پور افزود: ما در این عرصه بسیاری از سرمایه های خود را از دست دادیم تا توانستیم به موفقیت ها و پیروزی های خوبی دست پیدا کنیم.

وی به شعار سال جاری به نام همدلی و همزبانی مردم و دولت اشاره کرد و گفت: ما این موفقیت ها را مدیون خداوند و حمایت مقام معظم رهبری هستیم.

امام جمعه دهاقان خطاب به مردم کشور تاکید کرد: فریاد و شعار مردم ما در روز ملی فناوری هسته ای باید شامل حمایت کامل از تیم مذاکره کننده هسته ای باشد، موفقیت امروز ایران در امر هسته ای در لوای خون شهدای هسته ای حاصل شده است.

وی ادامه داد: در این روز باید بر تمام دشمنانی که مانع پیشرفت کشور می شوند لعنت بفرستیم، روز ملی فناوری هسته ای بزرگترین افتخار کشور است بنابراین باید بسیار باشکوه برگزار شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha