جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ولایت فقیه

حوزه/ امام جمعه سلسله گفت: برای استمرار سیره علوی و اهل بیت( ع) در جامعه باید در مسیر شهدا و پیروی از ولایت فقیه گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام سید سجاد موسوی امروز در مراسم گرامیداشت یادواره شهدای این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) گفت:برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا ،تنها نباید به برگزاری همایشها و یادواره ها اکتفا کنیم؛ بلکه عمل به منش و وصایای شهدا تنها راه زنده نگه داشتن خون این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه اقتدار امروز ایران اسلامی در تمامی عرصه ها مرهون خون مطهر شهدای گرانقدر انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس است افزود:شهدا از جان و عمر خود گذشتند تا آسایش و آرامش را برای افراد جامعه به ارمغان بیاورند.

امام جمعه سلسله با بیان اینکه انقلاب اسلامی نیز با یاری جوانان عاشق امام و رهبری به پیروزی رسید تصریح کرد:خون شهدا در تمامی برهه های حساس انقلاب از جمله ۸ سال دفاع مقدس درخت تنومند انقلاب را روز به روز پربارتر کرد و استمرار نظام جمهوری اسلامی را بیمه کرد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه شهدا عاشق سیره و منش اهل بیت(ع) بودند خاطر نشان کرد:برای استمرار سیره علوی و اهل بیت( ع) در جامعه باید در مسیر شهدا و پیروی از ولایت فقیه گام برداریم.

امام جمعه سلسله در پایان با بیان اینکه امروز نیز باید با عمل به آرمانهای شهدا و فرامین هوشمندانه رهبر معظم انقلاب نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی کنیم افزود:جوانان غیور و مردم آزاده ایران اسلامی امروز نیز کلام و اتمام حجت با دشمنان را از زبان رهبر معظم انقلاب می شنوند و آن را در تمامی عرصه ها به کار می بندند.

 
 
 
 
 
 
 
 
کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha