پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام حسین منیری / مدیر حوزه علمیه نقده

حوزه/ حوزه/مدیر حوزه علمیه نقده گفت: بزرگترین دست آورد انقلاب اسلامی، ارسال روحیه خودباوری به تمامی کشورهای دنیا حتی غیر اسلامی و به دست آوردن استقلال بود.

حجت الاسلام حسین منیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به اهمیت برگزاری جشن‌های دهه فجر، اظهار داشت: انتقال آرمان ها و اصول ارزشمند انقلاب به نسل جدید، تحقق اهداف مقام معظم رهبری، حفظ روحیه انقلابی گری در نسل‌های امروزی و آینده و همچنین تشریح دلیل های انقلاب، از علل برگزاری همه ساله جشن‌های دهه فجر هستند.

وی افزود: این ایام تلنگری است تا ارزش ها و اصول انقلاب اسلامی را مرور کرده و در تبیین این آرمان ها و بازنگری آنها جهت انتقال به قشر جوان، تلاش کنیم این روند تا انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) تداوم یابد.

مدیر حوزه علمیه نقده با اشاره به چگونگی پرشور کردن مراسمات دهه فجر تصریح کرد: ایجاد شور و نشاط انقلابی، ایجاد روحیه امید به آینده، تجلیل از شهدای نسل های اول و دوم، بیان کارکردهای انقلاب و ثمرات آن به مردم و بازگو کردن راه‌های نفوذ دشمن برای از بین بردن معنویات انقلاب از عواملی هستند که می‌توانند مراسم های دهه فجر را پرشورتر کنند.

وی اذعان داشت: نابودی استبداد و عدم حاکمیت استکبار در داخل از دست آورد های عظیم انقلاب اسلامی ایران است، علا وه بر آن بزرگترین دست آورد این انقلاب، ارسال رو حیه خودباوری به تمامی کشورهای دنیا حتی غیر اسلامی و به دست آوردن استقلال بود.

این استاد حوزه با اشاره به چگونگی انتقال راهبردهای انقلاب اسلامی ایران به سایر کشورهای اسلامی تاکید کرد: بهترین راه صدور انقلاب اسلامی ایران بزرگ جلوه دادن ثمرات آن است طوری که کشوری که زمانی زیر دست استکبار بود اکنون به یک کشور قدرتمند در منطقه و دنیا تبدیل شده و این اقتدار باید همراه با آموزه‌های دینی و الهی باشد.

حجت الاسلام منیری گفت: رکن اصلی انقلاب اسلامی و تداوم آن رهبری شایسته امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است و امروزه بایستی مردم تبعیت کامل و حمایت از ولی فقیه را داشته و به فرامین ولی فقیه جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرنشاط و حداکثری خود حتی بیشتر از سال‌های قبل حضور داشته باشند تا مشت محکمی بر دهان مستکبران بزنند و این برگ زرینی در کارنامه ملت بزرگ ایران است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha