چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی - بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: همدلی مردم و دولت و پیروی از رهبری راز موفقیت ایران اسلامی در تمامی عرصه هاست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛حجت الاسلام حسن ترابی امروز در نشست برنامه ریزی برنامه های دهه فجر بروجرد که در سالن فرمانداری این شهر برگزار شد، با محکوم کردن اعدام آیت الله نمر : سردمداران و حکام مستکبر آل سعود با این اقدام وحشیانه خود ثابت کردند از خود اراده ای ندارند و  همواره استقلال آنها به دست ایادی استکبار و هم پیمانانشان است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا و اسرائیل از اقتدار و ابهت ایران اسلامی دچار بحران و سردرگمی شده، تصریح کرد:کشورهای به ظاهر قدرتمند دنیا از اقتدار ونفوذ ایران اسلامی هراس دارند و بسیاری از مخالفت های آنها با ایران به خاطر نوع حکومت دینی و مردم سالاری است.

امام جمعه بروجرد جمهوری اسلامی را مقتدرترین و مستقل ترین نظام سیاسی جهان برشمرد و خاطر نشان کرد:در تمامی ابعاد حکومتی و اجتماعی و برنامه های این حکومت، دستورات دین مبین اسلام و تاکیدات قرآن کریم نهفته است.

حجت الاسلام ترابی در ادامه به بحث انتخابات پیش رو، انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت:مردم ایران اسلامی با حضور آگاهانه و دشمن شکن خود، تاکنون در ۳۰ انتخابات جمهوری اسلامی مشارکت داشته اند و این مشارکت گسترده و آگاهانه، نشان از انتخاب درست و بالا بودن شعور سیاسی ملت است.

وی در ادامه  با بیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای کشور است تاکید کرد:باید در برگزاری و اجرای برنامه های این دهه علاوه بر گرامیداشت این ایام بصیرت و دشمن شناسی نیز به مخاطبان القاء شود.

امام جمعه بروجرد استقلال و آزادی را از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:امروز باید این دستاوردها و خدمات نظام به نسل جوان جامعه منتقل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha