چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام میرمرشدی

حوزه/ استاد حوزه اصفهان با تاکید بر پیروی همگان از ولایت فقیه گفت: با پیروی از رهبری، کشور از گزند دشمنان در امان می ماند.

حجت الاسلام سید احمد میرمرشدی، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: این روز به دنیا نشان داد که مردم کشور ما آرمان خواه بوده و همراه با حاکمیت هستند.

وی 9 دی را یک موضوع وعبرت تاریخی دانست و ادامه داد: 9 دی نشان داد که مردم به عاشورا و اهل بیت(ع) علاقه مند بوده و به آرمان های فلسطین نیز توجه دارند.

این کارشناس حوزوی، با تاکید بر اینکه ملت ایران، ملتی استکبارستیز است و با حرکت های استکباری نیز مخالف است، تصریح کرد: 9 دی نشان داد که منافقین و نفوذی ها در کشور جایگاهی ندارند پس فتنه هایی که در کشور مدیریت می شود به وسیله بیداری مردم قابل کنترل و درمان است.

وی با اشاره به اینکه این روز تاریخی نباید به هیچ عنوان از اذهان بیرون رود، بیان داشت: جامعه ما باید همیشه در بزرگداشت این روز در صحنه حاضر باشند .

استاد حوزه اصفهان با تاکید بر پیروی همگان از ولایت فقیه اظهارداشت: با پیروی از رهبری کشور از گزند دشمنان در امان می ماند.

نماینده سابق ولی فقیه در نیروی هوایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله انتخابات و روند ثبت نام داوطلبان، گفت:امروز باید افرادی در انتخابات وارد شوند که سلامت فکری و معنوی داشته باشند.

وی با اشاره به طرح مسئله شورای رهبری گفت: این مسئله از جمله مباحثی است که طرح موضوع آن در شرایط فعلی معنا ندارد، ما دارای یک رهبر بیدار و حاکم در کشور هستیم که اقتدار و وحدت را در کشور به وجود آورده است.

حجت الاسلام میرمرشدی تصریح کرد: در قانون اساسی مباحث مربوط به رهبری کاملا اشاره شده و باید آگاهی مردم در این زمینه افزایش یابد.

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha