سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علی اکبر حسینی نژاد

حوزه/ رئیس حوزه ریاست تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: همه باید بدانیم که رکن اصلی نظام ولایت فقیه است ، بنابراین پیروی از رهنمودهای رهبری در این شرایط یک ضرورت است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام  والمسلمین علی اکبرحسینی نژاد  امروز  در دیدار امیر خجسته رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در  مجلس شورای اسلامی که در سالن اجتماعات موزه آستانه حضرت معصومه (س) برگزار شد، به  اوضاع حساس کشور اشاره کرد و بیان داشت: دشمن از اختلاف و تفرقه بین مردم، نظام و مسئولین خوشحال می شود و از آن می تواند به نفع خود بهره برداری کند.

وی افزود:  در این  شرایط حساس، اقشار مختلف مردم به خصوص مسئولین نظام باید به  وحدت و یکپارچگی  توجه بیشتری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با بیان این که غربی‌ها به این موضوع رسیدند که اگر بتوانند مردم را در مقابل مسئولین و نظام قرار دهند، می‌توانند به اهداف خودشان برسند، اظهار داشت: همه باید بدانیم که رکن اصلی نظام ولایت فقیه است ، بنابراین پیروری از رهنمود های  رهبری در این شرایط یک ضرورت است.

وی  به حضور  هئیت های غربی در ایران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: حضور این افراد در این شرایط،  بیانگر این حقیقت است که آنها هدف مشخصی را دنبال می‌کنند و تا به هدف خود نرسند، دست بردار نخواهند بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha