شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید محمود نبویان

یکی از نمایندگان مجلس گفت: مشخص است ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده و ما قطعا در سایه رهنمودهای رهبری آسیبی نخواهیم دید، لذا پیروی از ولایت وظیفه همگانی است.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سيد محمود نبويان پيش از ظهر امروز در جلسه اي كه با حضور طلاب و روحانيون در مدرسه علميه دارالحكمه برگزار شده بود، اظهار كرد: يكي از خطراتي كه آرمان ها و ارزش هاي اسلام انقلاب را تهديد مي كندد تفكرات نشات گرفته از غرب است.

حجت الاسلام نبويان تاكيد كرد: امروز شاهد بيان و تلقين تفكراتي به نسل جوان و ملت ايران هستيم كه بر طبل ناتواني داخل كشور در امور مختلف مي كوبد و توانمندي بيگانگان و خارجي را به صدا در مي آورد.

عضو فراكسيون اصولگراي مجلس افزود:عده ای علی رغم اینکه قبول دارند سرمايه داري به عنوان يك مكتب اقتصادي با اسلام منطبق نيست ولي باز تاکید دارند چنانچه ايران خواهان پيشرفت و نجا ت است چاره اي جز منطبق شدن ندارد!

نماينده مردم تهران در مجلس در پایان  تاكيد كرد: مشخص و مبرهن است ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه  بوده و ما قطعا در سایه رهنمودهای رهبری آسیبی نخواهیم دید لذا همه باید پیرو رهبری و ولایت باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha