جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
1

حوزه/ رئیس خبرگان رهبری با بيان اينكه عمل به رهنمودهاي رهبري به عنوان ولي امر مسلمين بر همه امور حاكم است گفت: رضايت عموم را بر رضايت افراد مقدم بداريد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، آيت‌الله محمد يزدي در ديدار شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر قم با تبريك انتصاب دكتر سقاييان نژاد اظهار كرد: خوشحاليم كه اين عنايت شامل حال شما شده و توفيق يافتيد در شهر قم كه داراي ويژگي‌هاي خاصي است خدمت كنيد.

وي با اشاره به اين كه در سفرهاي خود به اصفهان ديده‌ام كه چهره اين شهر تغيير يافته است گفت: كساني كه به هر شهري سفر مي‌كنند تصوير خاصي دارند و آنهايي كه به شهر قم مي‌آيند اين شهر را پايگاه انقلاب مي‌دانند و هنوز هم به دنبال اين هستند كه چگونه اين انقلاب از اين شهر به پيروزي رسيد.

رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه آنهايي كه از خارج كشور به قم سفر مي‌كنند مي‌خواهند راز تحقق اين انقلاب را بدانند و به دنبال مسائل فرهنگي هستند اضافه كرد: شهر قم به دليل وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمكران و حضور مراجع تقليد داراي جايگاه خاص و ويژه‌اي است و بايد در اداره شهر به اين مسائل توجه لازم را داشته باشيد.

وي با اشاره به اين كه در انجام وظيفه خود به شرح وظايف و سياست‌هاي كلي حاكميت عمل كنيد بيان كرد: اميدواريم كه در اين شهر بتوانيد منشا خير و بركت باشيد و از شما به نيكي ياد شود.

آيت‌الله يزدي با بيان اينكه عمل به رهنمودهاي رهبري به عنوان ولي امر مسلمين بر همه امور حاكم است بيان كرد: رضايت عموم را بر رضايت افراد مقدم بداريد.

وي با اشاره به اين كه در شهر قم حساسيت‌هاي خاصي وجود دارد و بايد نسبت به اين حساسيت‌ها دقت نظر داشته باشيد گفت: نبايد مناطق حاشيه‌اي را از نظر دور نگه داريد و نبايد همه توجه معطوف به مركز شهر باشد.

رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه شوراي اسلامي شهر نيز همراهي لازم را با شهرداري خواهد داشت افزود: اين شهر مورد توجه است البته در كنار مشكلات خاص خود، توفيقات خاص خود را نيز دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha