پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 355452
۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
آیت الله بوشهری و سقائیان

حوزه/ عضو خبرگان رهبری با اشاره به اهميت بالای علما و حوزه های علمیه در قم، گفت: قم خاستگاه انقلاب اسلامي است و حوزه‌هاي علميه از جایگاه بالایی در این شهر برخوردار هستند؛ پس باید در این طرح تفصیلی، سهم آن مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آيت الله سیدهاشم حسيني بوشهري امروز در دیدار با شهردار قم با اشاره به اولويت مباحث فرهنگي بر سایر امور شهر قم، اظهار داشت: طرح تفصيلي شهرداري قم نيازمند بازنگري است و باید جایگاه حوزه های علمیه در این طرح مورد توجه قرار بگیرد.

مدير حوزه‌هاي علميه با اشاره به اهميت بالای علما و حوزه های علمیه در قم، ابراز داشت: قم خاستگاه انقلاب اسلامي است و حوزه‌هاي علميه از جایگاه بالایی در این شهر برخوردار هستند؛ پس باید در این طرح تفصیلی، سهم آن مشخص شود.

عضو خبرگان رهبری خاطرنشان ساخت: پيشرفت قم در حوزه‌هاي گوناگون از دغدغه‌هاي حوزه بوده و مقام معظم رهبري نیز توجهی ويژه‌ به این شهر دارند.

معاون جامعه مدرسین با اشاره به میزبانی قم از خیل عظیم زائران داخلی و خارجی بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع)، تصریح کرد: بايد از ظرفيت‌هاي متعدد اين شهر با برنامه‌ريزي صحيح استفاده مطلوب داشت و در راستاي استقبال از زائران، زيرساخت‌هاي لازم در اين شهر فراهم شود.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه شهردار قم را شخصیتی ارزشي و پايبند به آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي دانست و گفت: سابقه بسيار خوب دكتر سقائيان نژاد در شهرداري اصفهان و همكاري مطلوب ايشان با علما و روحانيون، اميدها را براي همكاري‌هاي شهرداري و حوزه‌هاي علميه در اين مقطع بيش از پيش كرده است.

وي با تأکید بر برنامه ریزی شهرداری قم برای جبران عقب ماندگي‌هاي شهري، اظهار داشت: برنامه ریزی برای امور روزمره و ارائه طرح نو برای آینده، از مباحثی است که باید به آن توجه ویژه داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha