جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله هاشمی شاهرودی

حوزه/ نايب رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه در شهر قم به دليل وجود بارگاه كريمه اهل بيت(س) شاهد حضور گسترده زائران هستيم، بر تأمين زيرساخت هاي مورد نياز زائران در اين شهر تأكيد كرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آيت الله سيد محمود هاشمي شاهرودي پيش از ظهر امروز در ديدار شهردار قم با اشاره به سوابق دكتر سقاييان‌نژاد در دوران مديريت شهري در اصفهان اظهار داشت: اميدواريم كه در شهر قم نيز بتواند منشأ خير و بركت باشد.

وي به وضعيت اجراي پروژه منوريل قم اشاره كرد و گفت: براي اجراي اين پروژه از محل بيت‌المال هزينه شده و بايد زمينه لازم براي به اتمام رسيدن آن مهيا شود.

نائب رئيس مجلس خبرگان رهبري با اشاره به اينكه بلاتكليف ماندن اين پروژه، موجب هدررفت بيت المال خواهد شد، ابراز داشت: بايد براي راه‌اندازي بخش نخست اين پروژه همت لازم را داشته باشيد تا مورد استفاده مردم و زائران قرار گيرد.

این استاد برجسته حوزه در ادامه با اشاره به اينكه شهر قم به دليل وجود بارگاه ملكوتي كريمه اهل بيت(س) ميزبان خيل عظيمي از زائران داخلي و خارجي است، خاطرنشان ساخت: بايد از ظرفيت‌هاي متعدد اين شهر با برنامه‌ريزي صحيح استفاده مطلوب داشت و در راستاي استقبال از زائران، زيرساخت‌هاي لازم در اين شهر فراهم شود.

آيت الله هاشمي شاهرودي با اشاره به اجراي پروژه فرودگاه قم، تصریح کرد: راه‌اندازي اين فرودگاه به دليل اقبال گسترده زائران خارجي براي حضور در استان قم ضروري است.

وي با اشاره به جايگاه شهر قم، بیان داشت: قم به دليل وجود حرم حضرت معصومه(س)، پايگاه انقلاب و مركز حوزه‌هاي علميه است و بايد از اين فرصت استفاده کرد و در آن به اجراي كارهاي زيرساختي اهتمام داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha