پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله هاشمی شاهرودی

حوزه/ آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی در پی شهادت ده ها تن از شیعیان کویت در حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) این کشوردر پیامی این حمله وحشیانه را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن  پیام نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

تعزیت و تسلیت وافر خود را به خانواده شهدا و مجروحین از برادران ایمانی در کشور کویت تقدیم می داریم؛ آنها که در این ماه مبارک در حال ادای نماز جمعه در مسجد امام صادق علیه السلام مورد حمله ناجوانمردانه و شرارت باری قرار گرفتند که پلیدترین مخلوقات و شدیدترین دشمنان اسلام و مسلمین یعنی داعشی های خارج از دین (الذین بدلوا نعمت الله کفرا و احلّوا قومهم دار البوار جهنم یصلونها و بئس القرار) بر ایشان روا داشتند.

از خدای سبحان مسئلت می داریم شهداء را مورد رحمت واسعه خود قرار داده و با نبیین و شهداء و صالحین محشور فرماید و حسن اولئک رفیقا و همچنین به خانواده شهداء و بستگان ایشان صبر و سلامتی عطا فرماید و بر مجروحین و آسیب دیدگان با شفاء عاجل منت گذارد.

و به امت اسلامی و علماء و حاکمان آن هشدار می دهیم که باید در برابر این انحراف تکفیری خطرناک ایستاد این فتنه بزرگی که دست ساز استکبار جهانی و تفکر تکفیری وهابی است که چهره اسلام را در جهان امروز مشوه کرده و وحدت امت اسلامی را بهم زده و اینچنین به اربابان استعمارگر خود خدمت نموده است.

 فانا لله و انا الیه راجعون و لا حول و لا قوة الا بالله العلی العظیم.

سید محمود هاشمی شاهرودی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha