پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سید سجاد مدنی - سازمان تبلیغات نقده

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی نقده گفت: در ماه مبارک رمضان ۵۲ مبلغ به مناطق شهری و روستایی اعزام شده که از این تعداد ۱۹ نفر به مناطق شهری و ۳۳ مبلغ روحانی به مناطق روستایی هستند.

حجت الاسلام سجاد مدنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به برنامه‌های ماه مبارک رمضان اظهار داشت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان 52 مبلغ و روحانی به مناطق شهری و روستایی اعزام شده که از این تعداد، 19 نفر به مناطق شهری و 33 نفر به مناطق روستایی بودند و نیز در سه نقطه از شهر خیمه های پاسخگویی به سوالات شرعی برپا شده است.

وی افزود: در بیشتر مساجد شهرستان نقده کلاس‌های قرآن برگزار شده و در سه مسجد جمع خوانی قرآن صورت می‌پذیرد.

رئیس تبلیغات اسلامی نقده ضمن اشاره به فضیلت‌های ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه مبارك رمضان به جهت نزول قرآن كريم در آن و ويژگى‌هاى منحصر به فردى كه دارد در ميان ماه دیگر سال برتر است، قرآن كريم  در خصوص ماه مبارک رمضان مى‌فرمايد:« ماه رمضان ماهى است كه قرآن براى هدايت انسان ها در آن نازل شده است».

وی خاطر نشان کرد: قرآن خواندن در این ماه از اهمیت بسیاری برخوردار بوده لذا امام باقر(ع) در حدیثی می‌فرمایند:« براى هر چیز بهارى است و بهار قرآن ماه رمضان است».

حجت الاسلام مدنی بیان داشت: رمضان ماه خدا، ماه رحمت، مغفرت، برترین ماه‏ها و شب قدرش بهترین شب‌ها، ماه رابطه خلق و خالق و عبد و معبود ، ماه نزول كتاب‌هاى آسمانى و قرآن مبین، ماه اخلاص و تقوا، ماه ایثار، صبر و مقاومت، ماه روزه، مبارزه و جهاد با نفس،  ماه تقرب، پرورش ایمان، عبادت و عمل است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha