چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دفاع مقدس

حوزه/ مدیرمدرسه علمیه فاطمیه(س) شهرستان نقده، با تاکید بر اینکه بانوان با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، اهمیت آرامش و امنیت ایران را بیشتر درک می کنند، گفت: امنیت کشور مدیون مجاهدت رزمندگان است.

خانم شیرین سعیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با بیان اینکه بانوان با حضور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس، اهمیت آرامش و امنیت ایران را بیشتر درک می کنند، اظهارداشت: بانوان انقلابی در کنار مردان برای حفظ نظام اسلامی و تحقق آرمان های انقلاب تا پای جان ایثار و فداکاری کردند.

وی با اشاره به اعزام بانوان مبلغه به راهیان نور جنوب، افزود: 46 نفر طلاب خواهر که 10 نفر بعنوان مبلغه برای کاروان مدارس و دانشگاه اعزام می شوند و 36 نفر از طلاب خواهر برای بازدید از مناطق جنگی و تجدید میثاق با شهدا عازم می شوند.

وی خاطر‌نشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، اعزام‌ دانشجویان و دانش آموزان دختر مقطع دبیرستانی با حضور بانوان مبلغه در هر یک از کاروان های اعزامی انجام می گیرد.

مدیرمدرسه فاطمیه(س) نقده با بیان اینکه این اعزام با هدف آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با رشادت‌ها، جوانمردی‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران صورت می‌گیرد، افزود: جوانان با این اعزام ها متوجه می شوند آرامشی که الان در شهرها از هر لحاظ حاکم است، مدیون مجاهدت رزمندگان است.

وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس علاوه بر این که اقشار مختلف در جبهه‌ ها حضور داشتند، روحانیت نیز پیشگام در تمام عملیات‌ های مهم بودند که تعداد شهدای روحانیت در کشور و بخصوص در استان آذربایجان غربی خود گواه این مطلب است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه نقده، اظهار داشت: طرح اعزام مبلغات ویژه کاروان راهیان نور خواهران، با هدف تبیین اهداف دفاع مقدس و ارتقای بینش دینی و معلومات فرهنگی و اعتقادی زائرین مناطق جنگی جنوب کشور اجرا می‌شود.

سعیدی بیان داشت: با توجه به اینکه در جامعه فعلی هجمه‌ها و توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان از طریق نفود صورت می‌گیرد، این اعزام از آنجا که کار فرهنگی و یادآور حماسه‌سازی و حماسه آفرینان بی‌سنگر است و احیای ارزش‌های انقلاب و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، کار فرهنگی است که خود نوعی مقابله با نفود فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha