شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ غرفه خبرگزاری حوزه در پنجمین روز از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها/حسن کامران - نماینده مجلس

حوزه/ عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که نهاد روحانیت زیر ساختی برای امنیت کشور است، گفت: روحانیون همواره نسبت به جامعه و مردم احساس مسئولیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حسن کامران با حضور در غرفه خبرگزاری حوزه در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با بیان این که روحانیون با ترویج آموزه های ناب اسلامی نقش ویژه ای در ارتقاء امنیت ملی کشور دارند، اظهار داشت: روحانیت در طول تاریخ تشیع همواره  مایه آرامش جامعه اسلامی بوده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: روحانیون همواره در گستره تاریخ در صحنه مبارزات علیه ظالمان از جان خود گذشته با استعمار و استکبار به مبارزه پرداختند که اوج این مبارزات، مبارزه سیاسی برای تحقق انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) بود.

عضو کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین روحانیون در طول تاریخ دفاع مقدس نقش بسیار پررنگ  و اثر گذاری ایفا کردند که  بالا بودن تعداد  شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار شاهد این مدعاست.

 کامران با بیان این که روحانیون همواره نسبت به جامعه و مردم احساس مسئولیت می کنند، تاکید کرد: نهاد روحانیت زیر ساختی برای امنیت کشور است

313/29

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha