یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام علی عباسی

استاد حوزه علمیه قزوین گفت:نظام مقدس جمهوری اسلامی امروز به عنوان یکی از کشورهای با اقتدار منطقه است که این مهم مرهون تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک به مناسبت هفته سرباز گمنام گفت:کسانی که به نظام مقدس جمهوری اسلامی  در حال خدمتگزاری هستند گاهی به اقتضای وظیفه در ملاعام ظاهر نشده و به درستی به ماموریت ها و وظایف اصلی خود می پردازند .

وی تصریح کرد:گمنامی در بین مردم گاهی موجب نام آوری در پیشگاه ه خدای متعال بوده وهمه زحمات وفعالیت های این افراد در پرونده الهی ثبط وظبط می شود ودر روز قیامت با رویی سفید در پیشگاه خدای تبارک وتعالی حضور پیدا می کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین به حضور ارزشمند وخالصانه وهمیشه بیدار سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشور وخارج از کشور خاطرنشان کرد:سربازان گمنام امام زمان (عج) در همه صحنه ها حضور جدی وهوشیارانه ای داشته ودارند  وجدی ترین حضور آنها در عرصه جنگ نرم ومبارزه با نفوذ دشمنان ومقابله با توطئه های آنها می باشد که خوشبختانه دراین 30 سال از انقلاب اسلامی مانع از نفوذ دشمنان شده اند که این مهم جای قدردانی وشکر گزاری دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha