چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام حسین منیری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین منیری گفت: امروزه می‌توان با الگو قرار دادن سبک زندگی حضرت فاطمه (س) از تزلزل و سست شدن بنیان خانواده ها جلوگیری کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین منیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) طبق الگو نه ‌تنها برای جامعه ما بلکه برای تمامی افراد جامعه بشری هستند.

وی با اشاره به این که در دنیای کنونی با تزلزل خانواده‌ها مواجه هستیم، تصریح کرد: امروزه آستانه تحمل زنان در برابر مشکلات زندگی و گاهی اخلاق شوهر خود، پایین آمده، در صورتی که می‌توانیم با نکته‌برداری از زندگی ائمه اطهار(ع)، در سالم‌سازی و تحکیم خانواده‌ها قدم برداریم.

مدیر مدرسه علمیه نقده با اشاره به نقش بانوان در اجتماع، بیان کرد: زن با رعایت حریم‌های خانوادگی و اسلامی می‌تواند در تحولات اجتماعی نقش داشته باشد به عنوان مثال حضرت فاطمه(س) در دفاع از ولایت سنگ تمام گذاشتند.

وی با بیان این که امروزه بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و می‌توانند در جامعه حضور موثر و نقش آفرین داشته باشند، ابراز داشت: بسیاری از کارهای فرهنگی جامعه برعهده بانوان است و با توجه به نزدیکی ایام انتخابات، باید با حضور آگاهانه و بابصیرت در پای صندوق‌های رای، نقش فعالی در تحولات اجتماعی ایفا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha