شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام یک هزار مبلغ و مبلغه در ایام شهادت امام صادق(ع)، خبرداد و گفت: پیش‌بینی می‌شود که تعداد مبلغین اعزامی قریب به ۸۰۰ نقطه تبلیغی از استان را پوشش دهند.

حجت‌الاسلام احسان فرد آقایی، مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تعداد مبلغین اعزامی به مناطق شهری و روستایی استان خوزستان در ایام شهادت امام صادق(ع)، گفت: إن شاءالله در این ایام تعداد ۶۰۰ مبلغ و ۴۰۰ مبلغه را به اقصا نقاط تبلیغی خوزستان اعزام می‌کنیم.

وی بابیان این‌که اعزام‌های ایام صادقیه همگی از استان خوزستان هستند، بیان داشت: با توجه به کوتاه بودن ایام تبلیغی، کلیه مبلغین اعزامی از استان خوزستان بوده و پیش‌بینی می‌شود که تعداد مبلغین اعزامی قریب به ۸۰۰ نقطه تبلیغی از استان را پوشش دهند.

حجت‌الاسلام فرد آقایی، با اشاره نقاط تبلیغی مبلغین و مبلغات، اظهار داشت: مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و محل‌های عشایری، از نقاط مهمی هستند که فعالیت‌های تبلیغی همچون «اقامه نمازهای جماعت»، «منابر سخنرانی»، «جلسات پرسش و پاسخ» و «برگزاری دسته‌جات عزاداری»، در آنجا صورت می‌گیرد.

مسئول امور مبلغان و روحانیون تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان با اشاره به درخواست‌های مکرر مردم برای حضور طلاب و روحانیون در مناطق و روستاهایشان، افزود: درخواست مردم برای حضور مبلغین در روستاها، همواره بیش از انتظار است، به‌گونه‌ای که در حال حاضر، مردم برخی از مناطق شدیداً نیازمند حضور روحانی می‌باشند، اما به دلیل محدود بودن ظرفیت‌ها، استعداد لازم برای پاسخ‌گویی به این درخواست‌ها را نداریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha