پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کانون فرهنگی

حوزه/ مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان لرستان از اعزام روحانیون و مبلغان به کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان خبر داد

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان، حجت الاسلام سید علی موسوی، امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: با شروع فصل اوقات فراغت و بهینه سازی این اوقات، روحانیون در جمع نوجوانان و جوانان حضور می یابند و به اجرای برنامه های مختلف و محتوا بخشی برنامه ها کمک می کنند.

وی با بیان اینکه روحانیون با بصیرت بخشی و دانش افزایی دینی و سیاسی نقش مهمی در خنثی سازی  جنگ نرم دارند، تصریح کرد:در این برنامه ها تلاش می شود مبلغان با محتوا بخشی به برنامه ها متناسب با سن مخاطبان، بصیرت جوانان را ارتقاء دهند.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه روحانیون علاوه بر اقامه نماز جماعت به اجرای برنامه های قرآنی، بیان احکام و احادیث در کانون های فرهنگی هنری مساجد می پردازند، یادآور شد: در این طرح مبلغان به مدت ۴۰ روز همگام با فعالیت های نوجوانان و جوانان در اجرای برنامه های مطلوب به آنها خدمت می کنند.

حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به اینکه اوقات فراغت فرصت مناسبی برای جذب نوجوانان و جوانان به مساجد و کانون های فرهنگی هنری است، افزود: امید می رود مبلغان با اجرای برنامه های مفرح و با محتوا در جهت جذب قشر جوانان جامعه به مساجد اقدامات چشمگیری را انجام دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • دلسوز IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۱
    0 0
    سلام آقای موسوی وارد مسائیل سیاسی شده اند با این مصاحبه ها نمی شود مساجد لرستان گلستان کرد شما هنوز سردرب مساجد خرم آباد فرمایشات هاشمی رفسنجانی نقش بسته