سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بانوان

حوزه / معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از رقابت ۸۴ بانوی لرستانی در مصاحبه عملی ورود به مدارس علمیه سطح ۳ این استان خبر داد.

خانم اکرم مهرابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت:مصاحبه عملی برای داوطلبان از امروز آغاز و تا ۲۴تیرماه جاری در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه این مصاحبه برای ورود به مدارس علمیه سطح ۳ خواهران این استان انجام می گیرد افزود:در این مصاحبه داوطلبان از نظر توانایی های علمی ،اخلاقی و مصاحبه تخصصی ورود به حوزه، مورد سنجش قرار می گیرند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون مدارس علمیه زینبیه خرم آباد،محدثه بروجرد و حضرت زهرا (س) دورود به ترتیب در رشته های تفسیر علوم قرآنی،کلام اسلامی و فقه و اصول طلاب سطح ۳ را پذیرش می کنند تصریح کرد:متقاضیان در این مدارس بصورت حضوری و غیر حضوری پس از موفقیت در مصاحبه عملی تحصیل حوزوی خود را در رشته های فوق ادامه می دهند.

مهرابی در پایان همچنین از آزمون ارزیابی اساتید برای جبران کمبود استاد در مدارس علمیه خواهران استان لرستان خبر داد و افزود:در این آزمون که اوایل مرداد ماه برگزار می شود ۲۵ نفر از متقاضیان تدریس در مدارس علمیه پس از موفقیت در آزمون عملی تدریس ،به عنوان مدرس در مدارس این استان به تدریس مشغول خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha