سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد از تحصیل ۱۶۰ بانوی طلبه سطح ۲ در این مدرسه خبر داد.

خانم صغری باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به این که تعداد ۱۰۵ متقاضی ورود به این مدرسه، مورد سنجش و مصاحبه های عملی و اخلاقی قرار می گیرند، گفت: تعداد ۳۵ نفر از این خواهران  پس از مصاحبه عملی و موفقیت در زمینه های اخلاقی، اجتماعی، احکام و روانشناسی جذب مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد خواهند شد و مهر ماه امسال تحصیل حوزوی خود را در این مدرسه آغاز خواهند کرد.

وی همچنین از تحصیل ۱۶۰ بانوی طلبه در مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد خبر داد و افزود: با پذیرش ورودی های جدید، در سال تحصیلی جدید آمار طلاب این مدرسه به ۱۹۵ نفر خواهد رسید.

معاون آموزش مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم  آباد با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۱۵۰ طلبه  از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند، خاطر نشان کرد: ۲۰۰ نفر از فارغ التحصیلان و  طلاب در حال تحصیل این مدرسه، در حال تبلیغ آموزه های دینی در سطح جامعه هستند.

باقری ادامه داد: خواهران مبلغه نقش مهمی در تحکیم آموزه های اخلاقی و تربیتی در خانواده و اجتماع دارند و باید با بهره گیری از این ظرفیت بتوانیم در جهت توسعه اخلاق اسلامی در جامعه به ویژه در بین بانوان قدم برداریم.

وی در پایان از پاسخگویی طلاب این مدرسه به سئوالات شرعی بانوان خبر داد و گفت: خواهران می توانند با مراجعه حضوری و تماس تلفنی با این مدرسه، پاسخ سئوالات شرعی و دینی خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha