جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 386960
۲۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
نمایشگاه  عفاف و حجاب

مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد از افتتاح نمایشگاه عفاف و حجاب در بروجرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از لرستان؛خانم طیبه اسلامی نژاد امروز در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این نمایشگاه در قالب ۹ غرفه در موضوعات عفاف و حجاب،اقتصاد مقاومتی،نقاشی کودکان ،خوشنویسی ،عکس،پاسخ به سوالات شرعی و مدافعان حریم خانواده برگزار شده است افزود:تلاش می شود محتویات و موضوعات این نمایشگاهها در گسترش و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه موثر باشد.

مسئول بسیج جامعه زنان بروجرد با اشاره به نقش عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده ها تصریح کرد:باید با استحکام بنیان خانواده از بروز آسیبهای اجتماعی در جامعه پیشگیری کنیم و این امر با همت مردم و فعالان دینی و فرهنگی میسر است.

اسلامی نژاد با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام بری سست نمودن بنیان خانواده به انواع نقشه ها و تهاجم فرهنگی متوسل شده اند خاطر نشان کرد:ایجاد نمایشگاه های فرهنگی عفاف و حجاب می تواند در جهت ایجاد بصیرت فرهنگی به زنان جامعه موثر واقع شود.

وی در پایان از گردهمایی ۱۰ هزار نفری مدافعان حریم خانواده در این شهرستان خبر داد و گفت:اهدای گل توسط بانوان محجبه این شهرستان به دختران و زنان جوان می تواند راهی موثر برای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha