جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسن ترابی امام جمعه بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی و ترویج این فرهنگ در سطح جامعه باید به یک باور عمومی و گفتمان تبدیل شود، افزود: فرهنگ سازی در بین قشرهای مختلف مردم در تمام برنامه ها وابعاد زندگی راهکار تحقق این گفتمان است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، امروز در همایش تبیین اقتصاد مقاومتی و بررسی راهکارهای آن در توسعه که در دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه دشمن پس از بکارگیری روش های نظامی و سایر حربه ها وقتی فهمید نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را تسلیم کند، به انواع نقشه های اقتصادی از جمله تحریم ها روی آورد، گفت: با تحقق اقتصاد مقاومتی و بکارگیری راهکارهای تحقق آن می توان در مقابل هر گونه زورگویی های استکبار ایستادگی کرد و خودکفا شد.

وی با بیان این که راهکار اقتصاد مقاومتی با درایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در سال ۸۹ پایه ریزی شده، تصریح کرد: برای تحقق شعارهای چند سال اخیر با محوریت اقتصاد مقاومتی باید عزم جهادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد نمود.

امام جمعه بروجرد با بیان این که خودکفایی،استفاده از تولیدات داخلی و حمایت از این تولیدات راهکاری برای تحقق ارکان اقتصاد مقاومتی است، خاطر نشان کرد: با فرهنگ سازی در بین آحاد جامعه برای مصرف تولیدات داخلی می توان بخشی از ارکان تحقق شعار سال را میسر نمود.

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با بیان اینکه دولت و ملت باید هماهنگ با هم در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت کنند، یادآور شد: تحقق این مهم به وحدت و همدلی بیش از پیش نیاز دارد.

وی با اشاره به این که محدود کردن منابع نفتی و جلوگیری از اقتصاد تک محصولی راهی دیگر برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و کمک به تحقق اقتصلد مقاومتی است، یادآور شد: با یافتن مولفه ها و ارکان اقتصاد مقاومتی و تلاش برای تحقق آنها می توان در راستای اهداف شعار سال حرکت نماییم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به این که اقتصاد مقاومتی و ترویج این فرهنگ در سطح جامعه باید به یک باور عمومی و گفتمان تبدیل شود، افزود: فرهنگ سازی در بین قشرهای مختلف مردم در تمام برنامه ها و ابعاد زندگی راهکار تحقق این گفتمان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha